سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و این معنى به لفظى دیگر از آن حضرت روایت شده است که : ] دل بیخرد در دهان اوست و زبان خردمند در دل او [ و معنى هر دو یکى است . ] [نهج البلاغه]
به وسعت دریا
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» خدایا خدایا

تورو از خاطرم برده                تب تلخ فراموشی

دارم خو می کنم با این          فراموشی و خاموشی

چرا چشم دلم کوره              اعصای رفتنم سسته

کدوم موج پریشونی             تو رو از ذهن من شسته

خدایا فاصلت تا من               خودت گفتی که کوتاه

از این جا که من ایستادم       چقدر تا آسمون راهه

من از تکرار بیزارم                 از این لبخند پژمرده

ازای احساس یاسی که       تو رو از خاطرم برده

به تاریکی گرفتارم                شبم گم کرده مهتابم

بگیر از چشمای کورم             عذاب کهنه خوابو

چراگریم نمی گیره                مگه قلب من از سنگه

خدایا من کجا میرم                کجای جاده دلتنگه

می خوام عاشق بشم           اما تب دنیا نمیذاره

 سر راه بهشت من              درخت سیب می کاره

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » پرتو ( یکشنبه 88/9/1 :: ساعت 1:21 عصر )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

خدایا خدایا
دلم گرفته ای دوست هوای گریه بامن
پیام شهدا
درس
حدیث نبوی
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 2
>> بازدید دیروز: 3
>> مجموع بازدیدها: 2942
» درباره من

به وسعت دریا

» فهرست موضوعی یادداشت ها
چقدر غریبی رو زمین . درس . شهادت . ندارد .
» آرشیو مطالب
اسفند 1387

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب